6. 7. 2010.

Američka piletina


Htjela sam da napravim nešto za ručak što bi se i mom pužu moglo svidjeti pa sam kod Aliki sam naišla na ovaj recept. Obzirom da sam imala samo pileći file, znala sam (zbog probirljivog puža) da je moram marinirati kako bi njemu bila što mekša. Što se mene tiče, file volim na gril tavu i malo začina i to mi je super. Elem, treba i pužu dati malo oduška.

Evo kako sam ja to napravila.

3 pileća file(bijelo meso)
100 g korn flejksa (con flakes)
2 jaja
Brašno

Svaki file sam prepolovila (jer su bili deblji) i marinirala preko noći ovom marinadom u koju sam dodala i kašiku meda jer sam to pročitala kod Lake kuharice (koja savjetuje med za mekoću mesa i zaista je bilo meko kao duša). Samljela sam korn flejks na krupno (da ne bude prah). Aliki predlaže da se u brašno stavi malo slatke paprike, ali obzirom na sastav moje marinade smatrala sam da to nije potrebno. Kad sam meso izvadila iz marinade uvaljala sam ga u brašno, pa jaja i na kraju korn flejks.


Ispržila na vrelom ulju dok se lijepo ne zarumeni, pa ubacila u zagrijanu rernu na 200˚C jedno 10-tak minuta.


E sad, iako su fileti bili tanki, a u rerni se pekao krompir za puža, ipak sam ih nakratko ubacila, čisto radi sigurnosti (da pužu slučajno ne bude živo pile za ručak). Već napomenuti pečeni krompir sam zalila marinadom tako da sam i nju lijepo do kraja iskoristila.
Meso je ispalo SAVRŠENO, ali me korica od kornflejksa nije nešto oduševila. Jeste bila hrskava, ali nekako neslana (pritom da naglasim da ne jedem slano!).O puževom komentaru nećemo, ali krompir je bio za prste polizat’! Međutim, mislim da bi ovakav jedan komad bio super sa blue cheese dresingom kog pravim i da bi se mogao napraviti odličan american style sendvič (neka lepinja/zemička, list zelene salate, paradajz, neki dresing ili majoneza sa maslinovim uljem i sl.) U toj kombinaciji hrskava korica ne bi bila tako neslana, a dobili bi fini hrskavi sendvič.

3 коментара:

  1. Nikada neću probati ovako napravljenu piletinu iz jednog jedinog razloga, a to je da je ne jedem. Ali, čini mi se odlična za pripremiti ostatku familije iako nisam ljubitelj pohanja. S vremena na vrijeme može. Marinada je zbilja fina i posebna, a koliko sam shvatila, u Corn flakes smjesu treba dodati malo soli i papra (one su inače slatkaste). I prijedlozi za sendviče i ostalo su super!

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi se sviđa ova ideja, a pohanje s corn flakes mi je potpuna novost i nešto što moram isprobati. :)

    ОдговориИзбриши
  3. @Κάθαρσις - marinada je provjereno odlična, ali ja izgleda nisam shvatila taj dio sa soljenjem i biberenjem korn flejksa, silly me :) Inače, tip za med mi je presuper, nož za meso nepotreban (ostatak mariniranog mi je sutra bio odličan ručak). Kad budem sebi opet marinirala oprobaću ove zaboravljene dodatke i smiksati neki sendvič, pa da vidimo :)

    @ Andrea - i meni se ideja jako svidjela. Kad stigneš probati, javi kako ti se sviđa.

    ОдговориИзбриши