21. 5. 2010.

Paganini torta



Ova tortu moja mama uvijek traži da napravim kad zajedno pripremamo neke ručkove ili večere.I puž je obožava :). Prvi put sam je napravila kad je bebac imao mjesec dana i evo za godinu dana sam je pravila 4-5 puta. Predivno izvođenje na Cafe Chocolada blogu me je natjeralo da je napravim, mada je meni dovoljno reći samo lješnici i tu sam :)

Evo i recepta:

Kora
10 bjelanca
280 g . šećera
280 g prženih mljevenih lješnika
2 ravne kašike kakaa
mlijeko za natapanje

1. fil
6 žumanaca
1 jaje
150 g šećera
50 g čokolade
250 g puter a

2. fil
4 žumanaca
2 pudinga od vanilije
5 ravnih kašika šećera
1 vanilin šečer
0.7 l mlijeka
0.5 l tečnog šlaga

Bjelanca izmutiti u čvrsti snijeg, pa dodati šećer, pržene mljevene lješnike, kakao i sve lagano izmješati dok se ne dobije kompaktna smjesa. Pecite u okruglom plehu (spring form) (koju ste prethodno namazali puterom i posuli brašnom ili na papiru za pečenje) na 180 C. Kada se ohladi, natopiti mlakim mlijekom.

Žumanaca, jaje, šećer dobro izmiksajte, onda dodajte čokoladu i zajedno kuvajte na pari. Kada se fil prohladi dodajte puter u tankim listićima i miksajte dok se masa ne ujednači. Ostavite u frižideru.

Žumanaca, puding i šećer umješajte zajedno sa polovinom mlijeka. Ostatak mlijeka stavite da se kuva i prije nego što proključa uspite smjesu i neprestalnom mješajte dok se ne zgusne. Ostavite da se dobro ohladi. Kada se fil ohladi, dodati pola litre izrađenog tekućeg šlaga. Kratko izmiksati, ostaviti da opet „odmori“ u frižideru, pa opet kasnije miksati sve dok se masa lijepo ne ujednači.

Slagati tijesto-tamni fil-svijetli fil.
Na kraju posuti tortu sa prženim mljevenim lješnicima.

Toplo Vam je preporučujem da probate!!!

Inače ovaj recept se kao kolač može naći i na Coolinarci.

4 коментара: