10. 1. 2011.

Krem corba od pecenih paprika



Za prvi post u 2001 neka bude nesto crveno da sluti na radost :)))
Posto je dragi puz trazio za Bozic tortu od pecenih paprika ovo je nastalo kao predivni okrepljujuci corbuljak nakon Bozicnjeg krkanluka:)))(mada ne znam da li da se smijem ili placem zbog krkaluka).Naravno od ostataka pecenih paprika koje smo napekli za 2 ovakve torte.

Znam da je sa velikim zakasnjenjem, ali koristim ovu priliku(shame on me) da Vam svima cestitam Novogodisnje i Bozicne praznike onako od srca.

Meni se ovaj moj eksperiment jako svidio, puzu nije iako obozava pecene paprike. Nema veze,smrc. Mislim da je super za zagrijati se u hladnim zimskim danima iako je vrijeme vise proljetno...


Pa da predjemo na potrepstine koje potrebne za dva doba tanjira.

20 g putera
1 glavica luka
4 cena bijelog luka
250 g ociscenih pecenih paprika
550 ml pileceg bujona
1 kasicica ljute mljevene paprike
pavlaka/mileram po potrebi

Na puteru proprziti naribanu glavicu luka i nasjeckani bijeli luk. Sve na laganoj vatri. Dodati paprike koje ste oljustili, desjemenizovali i isjeckali ugrubo. Dinstajte kratko i dodajte pileci bujon, promjesajte i pustite da se krcka 20-tak minuta.
Stapnim mikserom izmiksajte, po zelji poljutite i pustite da baci kljuc.
Kako bi ovaj krem corbuljak zadrzao svoju divnu boju, pri serviranju dodajte kasiku pavlake u sredinu. Ako dodate pavlaku direktno i promjesate izgubice se boja. Uostalom, the choice is yours.

11 коментара:

  1. Hehehehehe e ovo još nisam videla !!! Odličan recept i zvuči jako ukusno ! Mora se probati! :-)))

    ОдговориИзбриши
  2. Evo jos mi se nije ohladila! Zaista je ukusna, pogotov zaljubitelje paprike. Jos kad se doda malo ljutine, ma meni se bas svidjela! Nadam se da ces probati!

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad nisam probala ovakvu čorbicu.Volela bih da probam,pa da i meni zasluti na dobro ova 2011.godina!
    Pozdrav,Ankica :)

    ОдговориИзбриши
  4. Volim sve 'pasirane' povrtne corbe, pa mislim da bi mi se i ova svidjela. Ima lijepu boju!

    ОдговориИзбриши
  5. @ Ankica - onda trkom u po varjacu pa neka zasluti :)))))! Veliki pozdrav i za vas!!!

    @Jasnas' kitchen creations - poslije bundevine i spanaceve corbe, ova mi je totalni hit!

    ОдговориИзбриши
  6. Jako zanimljiva juha i definitivno nešto što moram isprobati. Baš mi se sviđa ideja sa se od pečenih paprika napravi juha, a boja je fenomenalna. :)

    ОдговориИзбриши
  7. Dobro deluje, i pošto volim paprike mislim da ću se oprobati. Kad bi ti znala koliko sam se "utripovala" - čitam ja post kad tamo "za prvi post u 2001" i ja rekoh, pa otkud njoj blog od 2001, gde dođoh, šta sad sa receptićem, pogledam iznad i lepo piše 2011, tako da si me lepo nasmejala sa prvencem za ovu godinu:)))) I, ne menjaj to, baš je fora.
    Veliki pozdrav, draga

    ОдговориИзбриши
  8. Ovo je nešto što fenomenalno zvuči i mora se probati..

    ОдговориИзбриши
  9. Ellerinize sağlık,çok güzel görünüyor.Sevgiletrrrr..

    ОдговориИзбриши