12. 4. 2010.

Keksičići sa maslacem od kikirikija by mignonne

Pošto je moma mama postila cijeli post, odlučila sam da je počastim sa jednim posnim slatkišem koji mi je zapao za oko, a pronašla sam ga u časopisu "Hrana i Vino", specijalno izdanje "Internet@lije", a pravila ga je Mignonne. Ove divne kekse sam pronašla i na Coolinarci, sa razlikom što se tu nalaze u "mrsnoj" varijanti.
Ono što sam izmjenila (u odnosu na recept sa Coolinarke) je:
- stavila sam ukupno 5 kašika smeđeg šećera i 1 kesicu burbon vanilin šećera
- izbacila sam jaje
- nisam ih "umočila" ni u kakvu čokoladu, tj. ostale su gole :))
Iako sam podesila rernu na 180, kako Mignonne savjetuje, moji keksići su bili gotovi dok sam rekla KEKS! Naravno, moja stara rerna nije nikakav parametar za pečenje, ali čisto da napomenem jer mi je prva tura završila u smeću, jer sam se ja oslonila na svoju rernu (100-ti put me izdala, valjda ću skapirati više:)))
Inače, tijesto sam smiksala tokom bebcove poslijepodnevne dremke i ostavila ga zamotanog u prozirnoj foliji do večeri kad je bilo moguće nešto peći. On prosto rernu obožava da otvara, pa da ja ne bi doživljavala nepotrebne stresove, sve radnje koje iziskuju rernu ostavljam za vrijeme kad on ne može da joj se primakne i poljubi njeno vruće staklo.
Keksi su oduševili prvo mene, a potom mamu koja je pojela pola kutije uz kafu i lijepo me zamolila da joj ih ne pravim više, ako joj mislim dobro :)))



Naravno, ubrzo je uslijedila repriza jer je moja najdraža tetka došla za Uskrs da nas posjeti i mama je odmah predložila da ih napravim za nju jer će joj se bez sumnje svidjeti. Za nju sam ih napravila duplu dozu u različitim oblicima i to je bila premijera mojih modlica :))



Ovi keksi me podsjećaju na Filbi kekse samo bez punjenja, pa svi koji ga vole, kao i oni koji žele da ga probaju, neka ga naprave sebi i svojim najdražima. Svi mi Vam ih toplo preporučujemo!

3 коментара:

  1. Znam za ovaj receptić,i ja sam se spremala da ga pracvim.

    ОдговориИзбриши
  2. Jako lijepi keksići, sigurno su i jako ukusni. :)

    ОдговориИзбриши
  3. @ Vera, stvarno ih preporučujem!

    @ Andrea, ukusni samo tako.Hvala Mignonne što ih je podijelila sa nama.

    ОдговориИзбриши