7. 4. 2010.

Integralni banana hleb by mamajac



Nikad nisam pravila ništa sa integralnim brašnom. To i nije neko čudo obzirom da mi tijesta ne idu baš od ruke.Sad je bilo na nekoj akciji u marketu i ja sam ga uzela da vježbam :) Neverending bookmark folderi prepuni svega što čini mi se neću stići isprobati ni da imam života dva. Tražim nešto skromno (čitaj:jeftino) što bi nam uspješno okupiralo nepca. Barem moje i bebcovo (puž excluded). Dok sjedim za spravicom, podižem pogled i vidim tri banane, tri siraka tužna bez igđe ikoga svoga koje niko neće.
Satima kasnije ugledah Integralni banana hleb. Sreći mojoj kraja nije bilo :))) Krenuh u avanturu sa integralnim brašnom. Naravno moj mali pomoćnik je sve budnim okom nadgledao i malo se pobunio kad sam mu otela njegove čokolade.



Jedinu izmjenu koju sam napravila je da sam dodala burbon vanilin šećer, naravno :), zatim sam odustala od ukrašavanja bananama (nisam ih više imala) i umjesto čokolade za kuvanje sam dodala od bebca otete čokolade "Najljepše želje". Moram da dodam da egzatna informacija o količini kaše od banane je vjerovatno krucijalna za ovaj recept, da sve ne bi bilo gnjecavo. Mamajac se potrudila i ovo nam je bilo preukusno. A ova čokolada se pokazala predobrom jer je bilo odlično naletjeti na nju :)))) Experiment uspjeo,zamorčići preživjeli. Ja i bebac smo pojeli pola, a pola smo odnijeli djedu da ima ujutru uz čaj. I pobrali komplimente, a traži se repriza :))

6 коментара:

  1. I ja obožavam ovaj hlebić,samo nisam stigla da uslikam ,sve smo pojeli!Inače i ja sam veliki fan MAMAJAC,recepti su jojo super!

    ОдговориИзбриши
  2. Dobro je da si pregledala Palachinkin blog i potsetila me da recept uopšte nije objavljen na blogu nego u časopisu! Postavila sam ga na mom blogu.Pogledaj !
    I molim te ,Očekujem još neki zanimljiv recept sa BANANAMA,ha,ha!

    ОдговориИзбриши
  3. Ej, ovaj od koga si otela cokoladu je presladak! :) I hlebic izgleda fino :)

    ОдговориИзбриши
  4. Maleni je presladak! I moj radi takve face kad mu uzmeš hranu,:) čim vidi nešto za stolom viče njam njam. Čini mi se da su tu negdje po starosti tvoj i moj mali,:)

    ОдговориИзбриши