2. 3. 2010.

Punjene jabuke


4 srednje veličine jabuke
40 g smeđeg šećera
1 kesica vanilin šećera
1 kašičica cimeta
50 g mljevene plazme
50 g mljevenih pečenih lješnika
40 g putera
50-100 ml vode
100 ml slatke pavlake

Jabuke oprati, poprečno presjeći vrh (kako bi dobili kapicu) i izdubiti im sredinu. Poređati ih u podmazanu vatrostalnu posudu. Smeđi šećer, vanilin šećer, cimet, plazmu i lješnike izmješajte i napunite jabuke. Stavite jabukama kapice. Rastopite puter i prelijte njime jabuke. Podlijte sve toplom vodom. Pecite na 180 C min 40 minuta (ipak to zavisi od rerne i jabuka).
Pečene jabuke izvadite i ohladite, umutite slatku pavlaku u šlag, nakratko skinite kapicu, stavite pavlake i vratite kapicu.

Po receptu idu orasi, ali sam ih ja zamjenila lješnicima, kao i šećer u prahu koji se dodaje slatkoj pavlaci, ali je meni to nepotrebno.
Meni lično je bilo super jer ne volim da je jabuka baš gnjecava, ali muž je rekao da sam trebala još dopeći. Ko bi svijetu ugodio.

Recept je preuzet iz "Blic žena kuhinja", septembar 2009

2 коментара: